Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.

Antwoorden:

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijd van een product staat op de productpagina zelf. Voorraad producten worden binnen 1 week of 2 weken geleverd. Lockers en producten die op maat worden gemaakt hebben een levertijd van circa 8 / 10 weken.

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 030-3002960. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Waarom worden er verschillende leveringstarieven gehanteerd?

Om de productprijs laag te houden werken wij met leveringstarieven voor de verschillende meubelseries. Leveringen vinden plaats vanuit diverse magazijnen in binnen- en buitenland, het leveringstarief dat u betaalt is om de vrachtwagen te laten rijden. Het tarief is per meubelserie eenmalig, dit betekent dat het niet uitmaakt of u 1 product of meerdere producten bestelt, het tarief blijft hetzelfde.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het enige wat u betaalt zijn de transportkosten. Uiteraard moeten de producten onbeschadigd in nieuwstaat in originele verpakking worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de standaard voorraad lockers. Speciaal samengestelde lockers kunnen niet worden geretourneerd.

Hebben jullie ook een showroom?

Wij hebben een showroom waar u op afspraak een bezoek kunt inplannen. We hebben diverse soorten lockers en garderobekasten met diverse slot mogelijkheden. Kom langs in onze showroom in Haarlem aan de Henk schijvenaarstraat 1.

Is het mogelijk een offerte op te laten stellen?

Ja, het is altijd mogelijk om een geheel vrijblijvende offerte op te laten stellen. Doorgaans wordt de offerte binnen 4 werkuur na aanvraag per e-mail naar u verzonden. Offertes met afwijkende afmetingen en kleuren kunnen wat meer tijd in beslag nemen, dit is afhankelijk van de aanvraag.

Indien u een offerte wilt aanvragen, dan kunt u dit per e-mail doen naar info @ office-shops.nl, via het klantenserviceformulier of telefonisch via 023-3020080.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de leveringsdatum?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst en de betaling heeft voldaan, zal de bestelling binnen één werkdag worden verwerkt en vervolgens aan de afdeling transport worden doorgegeven. Leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 8:30 en 17:30.